STEFANO GIOVANNONIS – "GIOVANNONI DESIGN"

Ekspresyvus dizainas: ekspresyvus dizainerio ir architekto Stefano Giovannonio dizainas virtuoziškai žaidžia pasąmonės simboliais ir metaforomis, stulbindamas savo išdėstymo ypatybėmis.
Stefano Giovannonis dirba su tokiais prekės ženklais kaip „Alessi“, „Flos“, „Helit“, „Inda“, „LAUFEN“, „Magis“, „Nissan“, „Oras“, „Seiko“, „Siemens“, „3M“ ir daugeliu kitų. Jis kuria ne tik pramoninius gaminius virtuvės, vonios kambario, baldų ir svetainių, automobilių ir elektronikos srityse – jis taip pat kuria interjerą ir architektūrą. Jo darbai archyvuojami Paryžiaus Georges Pompidou centre ir Niujorko moderniojo meno muziejaus kolekcijoje. Stefano Giovannonis gimė 1954 m. La Specijoje ir studijavo architektūrą Florencijoje. Dabar gyvena ir dirba Milano centre, restauruoto seno fabriko vietoje įrengtoje studijoje „Studio Giovannoni“.
Su „IL BAGNO ALESSI One“ jis rinkai pristatė vieną įspūdingiausių šio laikotarpio vonios kambario dizainų. „Tam-Tam“ ant grindų pastatomas praustuvas suapvalintomis, minkštomis formomis, pabrėžiančiomis vonios kambario organiškumą, įvertintas „Design Plus“ apdovanojimu – šis bendras „Alessi“, „LAUFEN“, „Oras“ ir „Inda“ kūrinys – vonios kambario vizualinis inkaras, išskirtinis dizaino bruožas.
Stefano Giovannonio „IL BAGNO ALESSI One“ dizainas tapo tikra vonios kambario klasika. Dabar „IL BAGNO ALESSI One“ papildytas naujais keramikos dizainais ir visiškai nauju baldų asortimentu. Kas Jus paskatino papildyti šią liniją?
2002 m., kai „IL BAGNO ALESSI One“ buvo pristatyta, tai buvo viena inovatyviausių kolekcijų. Šiandien ji tapo vonios kambario klasika, apibūdinama tokiais ikoniniais produktais kaip ant grindų statomas praustuvas „Tam-Tam“, pirminėmis formomis charakterizuojami čiaupai ar lašo formos tualetas su keraminiu dangčiu. Troškau išsiaiškinti, kiek potencialo dar glūdi šioje sėkmingoje kolekcijoje ir ko savo modernia keramikos technologija geba pasiekti LAUFEN. Pirmojoje kolekcijoje labiau koncentravomės į kiekvieno produkto išvaizdą, o ne į platų tipologijų diapazoną. Antrojoje kolekcijoje, prabėgus beveik dešimtmečiui, pajutome, kad atėjo metas plėtoti projektą, kurti naujas tipologijas, rafinuotesnes ir labiau susijusias su sutartiniais projektais, apimant platų specifinių reikalavimų spektrą. Todėl šią spragą užpildėme, atrasdami trūkstamas tipologijas pusiau įleidžiamais ir naujais stalviršiniais praustuvais, didesniais nei ankstesni, be to, pristatėme visiškai naujus produktus, visada tvirtus ir inovatyvius, tokius kaip praustuvas „Tunas“, nauja praustuvo „Tam-Tam“ versija ir naujas elektroninis maišytuvas.
Kas paverčia „IL BAGNO ALESSI One“ nesenstančiu, bet moderniu?
Nuo pat pradžių „IL BAGNO ALESSI One“ estetika buvo charakterizuojama simbolinėmis formomis su tvirtu identitetu, kylančiu iš pačios gamtos, tačiau giliai įsišaknijusiu kolektyvinėje žmonijos pasąmonėje – kaip ir balto, vandens nugludinto akmens idėja. Patys gaminiai neišsiskiria detalėmis, tačiau išsiskiria savo tvirtumu, koncepcijos aiškumu ir pirmykštėmis formomis, siunčiančiomis tyrumo ir ekspresyvumo žinią. „IL BAGNO ALESSI One“ iš tiesų yra nesenstantis prototipas, madingas, tačiau nesekantis konkretaus stiliaus, lyg būtų sukurtas pačios gamtos.
Alberto Alessis: „Šio projekto formos elementai yra itin inovatyvūs ir pavyzdiniai. Stefano pavyko pranokti savo paties stilistinę paradigmą, charakterizuojančią beveik visus geriausius 9-ojo ir 10-ojo dešimtmečių dizainus, pasinaudojant itin inovatyviu požiūriu į dizainą, kurį galima apibrėžti kaip „metastilistinį“; jam pavyko nevaržomai ir meistriškai atitolti nuo išsamaus žmonijai pristatyto formų žodyno ir sukurti įspūdingus, dar labiau žmogiškus objektus“.