ANDREAS DIMITRIADIS – „PLATINUMDESIGN“

Kiekvienai formai suteikiama aiški funkcija: būtent tokia koncepcija vadovaujasi Andreas Dimitriadis, kurdamas kiekvieną dizainą. Būtent ši idėja padeda Štutgarto dizaino studijos „platinumdesign“ savininkui ir jo dešimties stiprių dizainerių, CAD specialistų ir modelių kūrėjų komandai kurti produktus, taip pat ir vonios kambario specialistui LAUFEN – šio dizainerio produktai sukuria pridėtinę vertę klientui ir pasižymi stipriu emociniu charakteriu.
Andreas Dimitriadis žinomas LAUFEN dar nuo „Phoenix Design“ laikų – čia jis daug metų dirbo projektų vadovu, kurdamas sėkmingas vonios kambario serijas, nuo 2003 m. tapo bendraturčiu. Nuo 2007 m. jis tęsė šią vaisingą partnerystę iš savo paties dizaino studijos „Platinumdesign“. Šis dizaineris sukūrė kelias vonios kambario serijas ir čiaupų serijas, be to, perkūrė vonios kambario serijas LAUFEN. „Jau 16 metų mane su LAUFEN sieja glaudūs ryšiai. Daugybė vedusių porų neištveria tokio ilgo laiko, – juokauja Andrėjas Dimitriadis. – Ko gero, todėl, kad mus sieja stipri meilė vonios kambariams ir keramikai.“
Dirbant su LAUFEN, Dimitriadį įkvepia šveicariškas dizaino suvokimas: „LAUFEN dizainas yra pati produkto asmenybė, pasižymi akivaizdžiai juntamu gyliu ir esme. Net darbo procesai yra originalūs ir autentiški“. Dizainerį ypač įkvepia keramikos medžiaga, kurią jis regi kaip žmogišką, autentišką ryškaus charakterio. „Keramika nėra visiškai tiksli ir nėra nepakeliamai tobula“, – teigia Dimitriadis, – tačiau jos organiška prigimtis, todėl ji įsijaučia į žmogaus kūną.“ Šypsodamasis dizaineris papildo: „Vonios kambaryje žmogus yra visų daiktų matas – pats dizainas nėra baigtinis, jis privalo tarnauti žmogui“.
Tačiau „Platinumdesign“ dirba ne tik su vonios kambario dizainu – be kita ko, jie kuria telefonus „Siemens Gigaset“, navigacinę įrangą „Navigon“ ir aukščiausios kokybės siuvimo mašinas „Bernina“. „Todėl save suvokiame kaip prekės ženklo interpretuotojus, susitelkiančius į savo klientus ir jų ekonominę sėkmę. Tiesiog suteikiame prekės ženklui unikalią išraišką“, – aiškina dizaineris.